2011. május 7., szombat

Sörös csirkecombok

Mikor leültünk az asztalhoz elfogyasztani ezt az ebédet, Apa (férjem) megjegyezte: "Na, mától a csirkecomb új értelmet nyert!" - ami tőle felért egy dicsérettel! Kár, hogy ennyit halogattam a részeg, sörben pancsoló csirkefutómű elkészítését! A recept Szemirámisztól van! Köszi!


 Hozzávalók:
  • 4 egész csibecomb
  • bacon szalonna
  • 2 dl sör
  • só, grill fűszerkeverék
  • pár szál kakukkfű és zsálya
  • kacsazsír vagy olaj



  1. A combokat egy cseréptálba szorosan egymás mellé rakjuk. Ez azért fontos, hogy a sör érje a húsokat.
  2. A kacsazsírral kicsit kikenjük a tálat, erre fektetjük a bacont. A combokat sózzuk, fűszerezzük, és a tálba rakjuk. A húsok tetejére és mellé rakjuk a kakukkfüvet és pár levél zsályát. (Nekem nem volt zsályám, és kakukkfüvem is csak szárított, de így is nagyon finom lett!) A sört vigyázva öntsük a húsok közé, hogy a fűszert ne mossam le róluk. A fűszeres combok tetejére még tehetünk egy kis kacsazsírt.
  3. Én ekkor lefedve egy éjszakára hűtőbe tettem és másnap pedig már csak sütni kellett!
  4. Alufóliával letakarva, 200 °C-ra előmelegített sütőben kb. 1 órán keresztül sütjük, majd az alufóliát levéve pirosodásig sütjük.
  5. A szafttal meglocsolhatjuk a rizst.
Jó étvágyat!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, ki fogom próbálni.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta, hű de éhes lettem ezektől a képektől!!!

    VálaszTörlés
  3. Sosem készítettem sörrel húst,ki kell próbáljam.Nagyon guszta.

    VálaszTörlés
  4. Csongi, remélem nálatok is nagy sikere lesz! :D

    Kriszti! Én is így vagyok sokszor a Te szép és ínycsikladó ételeidtől! :)) Köszi!

    Aleda, nekem is ez volt az első, de már a férjem leadta a következőre is a rendelést! Köszi! :))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...